Trötter

Tjenixen!
Allt rullar på hur bra som helst och jag har det kanon! folk börjar prata med mig mer och mer för varje dag i skolan :) Skolan är kanon kul och jag sportar väldigt mycket så jag känner mig riktigt glad! Känns helt underbart att få börja sporta igen. För er som inte vet så har jag P.E (idrott) med grade 12 och har skoj, driekt efter har jag rugby träning. Halva skoldagen är sport. Idag sprang vi 2400m lopp på idrotten, kom in på 10:20 så jag är ganska nöjd fast jag inte har tränat på en hel månad. På rugby träningen så började vi med lite styrketräning och sedan lärde vi oss passa. Efter de spelade vi på skoj utan tacklingar. De är nog första gången i hela mitt liv någon har varit imponerand över min "spänst" och hur "snabb" jag var. På handbolls tränigarna ligger jag typ i nedre delen av träningsgruppen i handboll.. Men jag tyckte de var lite skoj i alla fall :)
igår ringde Nora Footballs coachen och snackade med honom, och jag ska börja på Football! ni fattar inte hur glad jag blev när nora berättade att jag fick börja träna! :D


kommer bilder imorron från vår lilla bbq vi ska ha här "hemma" imorgon :)

Ps, Ogge de ser ut som de får bli en fest när jag kommer hem ;) haha

Kommentarer
Postat av: ogge

Kära Hugo, jag är stolt över dig och jag ska fixa en fest för dig! :)

2009-09-12 @ 23:25:40
Postat av: Gustav

Haha :D de låter bra :D hörde att ni vann finalen! grattis :)

2009-09-13 @ 05:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0