Someone's gettin high

Helt sjukt, på idrotten idag spelade vi softboll. Och dom har riktiga banor för baseball så vi gick ifrån skolan för att gå till banorna. På vägen till banorna så ser vi 5 killar sitta i en trapp uppgång. Dom killarna sitter och röker på!?!! Istället för att va på en lektion så går dom och röker på! jag blev helt chockad när en av killarna i min idrotts klass skriker: " someone's getting high", jag var tvungen att fråga en av killarna om du rökte på eller bara rökte cigarretar.
Idag bytade jag ner mig från grade 11 matte till grade 10 matte, tackvare att min mattelärare på ÖP inte lärde mig speciellt mycket förra året mer än hur hans ekonomi står till.. Så imorron börjar jag i en ny matteklass.
Just nu har jag inget annat att berätta för er, ni får nöja er med detta.


Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, det var jag som smögade och imorgon är det fest! Skanar dig!

2009-09-17 @ 21:35:45
Postat av: kevv

HENKE ÄR KING!

2009-09-17 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0