OJOJOJ säger jag bara!

TJAA!
Vilken helg!!
Vi började med att åka bil ner till Victoria och tog båten över till USA och Port Angeles, där gick vi runt och kollade läget i stan och sedan gick vi och åt Thailändsk mat. senare på kvällen delade jag säng med en kille från Thailand (get). Tidigt på morgonen dagen efter kom Gordon och knackade på dörren och de va dags att gå ner och äta frulle. Sen åkte vi till Seabeck som ligger en bit ifrån Seattle. Där träffade vi dom andra 20 utbytesstudenterna som bor i USA. Där var en hel del asiater och sen var vi 7 Skandinaver ( 2 norrmän, 1 dansk, 2 finnar och en annan svensk.)  på dagarna hade vi ”lektioner” där dom lärde oss hur vi ska hjälpa varandra om vi fick hemlägntan, vem vi ska ringa när vi ska resa, att om där är alkohol på en fest så ska vi åka där ifrån. Vi fick även ett nytt D,: Downloading,  dom tycker inte att vi ska ladda ner filmer eller sitta vid datorn när vi är här. På kvällarna hade vi extremt roligt, vi badade när de var knallsvart, sprang runt och busade, och hade allmänt skojigt! Som avslutning på denna roliga helg hade vi vattenballongs volleyboll. Fruktansvärt roligt kan jag lova!
Denna helgen har varit de roligaste på hela resan hittills! Att få träffa alla andra utbytesstudenter från hela världen och lära känna dom! Nästa gång jag kommer träffa hela gänget är i Februari. Men när jag ska på california trip så kommer jag träffa 24 av 34 stycken, jag läääängtar!
här kommer lite bilder sen helgen:


Här är hela gänget som bor i Kanada




Från vänster : Colin, Rolf och Get ( Frankrike, Norge och Thailand)


Middagen i Port Angeles


Rolf från Norge...




Billy från Thailand


från vänster: Jose, Sofia, Lärke, Signe-Marie, rolf och George (Ecuador, Sverige, Danmark, Norge, Norge, Slovakien)


Vinnade laget såklart!


Rolf, Lärke, Signe-marie och Sofia dansade "kyckling dansen" runt mig, och jag var en midsommar stång..



Kommentarer
Postat av: linn

Du verkar ha det hur kul som helst, och vilka fina bilder gustav! Här hemma rullar allt på som vanligt med skolfotografering och inlämningsarbete men jag tror jag inte är ensam att då och då ägna en tanke åt dig som är på andra sidan jorden. Var rädd om dig <3

2009-09-08 @ 17:44:29
URL: http://eimanlinn.blogg.se/
Postat av: Din kusin Erik

ROFL, Rolfs baddräkt xD

2009-09-08 @ 19:10:53
Postat av: Gustav

Jag börjar skolan imorron så de blir nog ganska mycket plugg för mig med :/

jag tänker på er där hemma med kan jag lova :) <3

2009-09-08 @ 19:20:00
Postat av: Johan

Kul att hete Get? :(



Snygg han norrmannen btw ;D

2009-09-09 @ 10:05:12
Postat av: Filip

Det blir inte mycket plugg, söt bild förresten. Vecka 5 ska jag till Avoriaz, det ska inte du!

2009-09-09 @ 19:46:10
Postat av: Gustav

Johan de uttalas jet ;)

Filip, ska jag behöva berätta alla platser jag ska till som inte du ska? ;) ÄGD ;)

2009-09-10 @ 04:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0