Inskriven

Haaj!

Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på det senast! Hoppas ni har överlevt fast att jag inte har skrivit här.. ;)
Igår var jag ute på min första båttur med Andrews båt. Vi var inte ute så länge, men de var ändå trevligt. Här är många amerikanare som kör upp sina enorma båtar och bara glider runt och schteker. Det är helt galet vad här är stora båtar!
 Senare på kvällen åkte vi till Noras systers födelsedagskalas. Nora varnade mig i bilen på väg dit att hennes familj inte är som andra familjer. Hon hade helt rätt! De var inte en enda av dom 10 stycken som hälsade på mig! De va ett riiiktigt konstig gäng de där kan jag lova!
Idag har var jag på mitt tredje rotarymöte, vi hade distrikts guvernören på besök. Extremt tråkigt mötel! Det var till och med två gubbar som somnade när han snackade!
 Sedan åkte jag och Scott fixade ett Kanadensiskt nummer till mig ( så de är inte lönt att ni ringer/smsar mig längre). Efter de åkte vi till skolan och jag blev inskriven. Jag valde också vilka lektioner jag ska gå på, alla klasser va typ fulla så de blev inte riktigt som jag vill. Jag valde: Matte, Engelska idrott, Rugby, fittnes, fordon ( litta mekk :D), dator Graphics och turism, ( vet inte riktigt vad de är, men dom sa att det var lite fridluftsliv). Som sagt, inte riktigt som jag hade tänkt mig, men de kommer vara ett chill år kan jag tänka mig!
Imorron ska jag och Scott till skolan och kolla läget och kolla var mina salar är, så att jag hittar lite i alla fall.  Jag fick även en karta på skolan! Haha!
Hörs imorron!

Andrews båt




Här får Gunsan jubba lite, eller vad säger du Wahlgren? ;)


Lika bra att ha en båt på sin båt...



Kommentarer
Postat av: Hampus

Hahaha ja gunsan ligger lite i lä där :p

2009-09-01 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0