I am a survivor

YEEEEZZ, jag överlevde den första skoldagen!!
min första lektion var fordon, där gick vi bara igenom säkerhet och ALLA regler på skolan. Sedan hade jag matte och de verkar vara ok, eller i början iaf. Efter de var de lunch, jag älskar skolmaten här!! McDonalds :D men de ska inte bli någon dålig vana att gå dit, jag ska ta med egen lunch! efter lunchen hade jag idrott, vi var minst 80 pers!! där var både grade 10, 11 och 12. Vi spelade douge ball och de var sjuktball när man var så många! Den sista lektion för dagen var rugby. Den läraren har varit tränare för massa landslag och har själv spelat som PRO. Det ända han gör om dagarna är Rugby sa han, så Mats kleNman kan slänga sig i väggen! ;) haha :D
efter skolan gick jag och shoppade, massa!! Pennor, suddi, block, träningskläder ( massa för jag har idrott varje dag i skolan), fotbollsskor, en riktigt football och en träningsväska.
Folk har berättat för mig att folk kommer fram i skolan och frågar vem jag är och vad jag gör i skolan. Men jag kan inte riktigt säga att de var så här, de var bara ett fåtal som kom fram och frågade. men de kommer nog fler ju längre tiden går.
en sak som jag gillar är att lärarana och elever inte ser direkt att jag inte kommer från kanada utan att jag är en liten svennis. Och de gillar jag, för jag vill smällta in så bra de bara går och inte sticka ut för mycket.
Nu ska jag gå och sova för skolan är ju viktigt ;) haha

Peace out!


Mest för att Sofia ville vara med på min blogg.. ;)

Kommentarer
Postat av: Soffan

Ja, och jag älskar bilden. Bara så att du vet det! ;D

2009-09-10 @ 07:56:27
Postat av: Linus

Daman?:)

2009-09-11 @ 13:21:37
Postat av: Gustav

haha, nope ;)

2009-09-12 @ 00:38:47
Postat av: rolf

mest for at sofia ville være med på bloggen du liksom....

2009-09-12 @ 04:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0