Helgen

Denna helgen har varit kanon! igår hade vi bbq här "hemma" (bilder kommer imorgon). De va trevligt och skoj att få träffa alla mina familjer och colins och Natys familjer. Vi var cirkus 25 st här igår, jag tycker om Gordon ( min tredje "pappa" mer och mer för varje gång jag träffar honom. Han är supertrevlig och rolig.
Idag var jag, Colin och Naty i Nanaimo och hälsade på Rolf och Alice. riktigt chill, vi gick runt och snackade och shoppade lite. Jag önskar faktiskt lite att jag bodde i Nanaimo, de är en ganska mycket större stad, och riktigt fin! De är så roligt att träffa dom andra utbytesstudenterna och får höra allt skoj dom har fårr uppleva. 
Nu i veckan så är de min första football träning! Det ska bli extremt skoj att få börja på de igen och att få kompisar inom laget och sen folk man kan gå med i skolan! 
Nu ska jag gå och sova för de blev en sen natt igår! 

Här är lite bilder från när jag spelade i Ytown Rockets!:


De var något år sedan!


31 is the man!


järngänget


AAJ?


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha fan vad söt du är på den första bilden gustav :D

2009-09-14 @ 08:36:54
Postat av: Linn

åh, jag vill också dit.. har kollat upp, kanske finns chans för mig att åka till high school :D ha det bra, missu!

2009-09-14 @ 11:27:50
Postat av: Filip

Biffen!

2009-09-14 @ 16:01:50
Postat av: kevv

vadå aaj? fan skydd överallt, kan det göra ont ens?

2009-09-15 @ 23:30:34
Postat av: Gustav

Kevin du har inte en aning om vad du snackar om, öppna ögonen så ser du KANSKE var jag har ont :P haha

2009-09-16 @ 00:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0