Getting sick

Sorry att jag inte har varit så bra på att blogga på senaste, men ungefär lika bra som ni är på att kommentera... ;) 
jag gör samma sak om dagarna så jag har inte så mycket att skriva om i veckan. Igår var jag på Maple Bay yacht club med Skott. Vi fick ett ganska stort problem när vi kom dit, jag fick inte vara inne i byggnaden när där var alkohol. Så dom var tvungna att skicka in alla som satt på verandan så jag och Scott kunde sitta där ute i de kalla. jag var lite snuvig igår, och nu är super förkyld!
Idag var jag och Bryan ( en man från rotary) ute och vandrade i igenstans! vi körde på en grusväg men hål ÖVERALLT, verkligen överallt i 2 timmar.  På vägen hem så körde vi och letade efter svartbjörn, men hittade inga så vi fortsatte hem. Helt plötsligt står där en liten svartbjörn mitt på vägen!! ( ca 100 kg) Sjukt ball!! Sen var de vidare direkt till football träning. Fick reda på att vi inte ska spela imorron för att vi har varit för lite folk på träningarna. Så jag blev lite sur, för att de var en hemma match och allt!
Nu ska jag gå och duscha sen kolla på football!

haajhaaj


Kommentarer
Postat av: Marie Hugosson

Hej Gurra! Vad synd att det inte blev match, men det kanske var bra med tanke på att du håller på att bli sjuk! Hur gick det i förra matchen, fick du spela? Vi har precis kommit hem från handbollen YIF - Sävehof - blev kross 34-27!:)

2009-09-27 @ 20:55:14
Postat av: Kenan

Bra jobbat yif :) ikf vann första matchen om du ikke visste det :)

2009-09-27 @ 21:24:02
Postat av: Gustav

Vi förlorade förra matchen, men hoppas på att få lite speltid nästa match!

hörde de med YIF, rikitigt nice! :D

IFK är ju nästan bra i år ju Kenan! ;) haha

2009-09-27 @ 23:16:50
Postat av: josse

vi saknar dig gustav!!!!!

2009-09-29 @ 19:27:50
Postat av: elina

ja vi saugnar dig & bilder på din blogg! skärpning vaa :D

2009-09-29 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0