Allt...

... Rullar på dom vanligt, stiger ut kvart i 7 och går upp och äter frukost och duschar. Sedan kör Nora mig ner till skolan. Skolan är inte som hemma att man har olika lektioner varje dag. Här har man samma lektioner i 5 månader, fast man ändrar ordning på dom varje vecka. Så denna veckan börjar jag med Rugby istället för att sluta med det.
har glömt att berätta för er att för någon dag sedan när jag gick hem från skolan så såg jag en orm! inte någon jättestor, men ca 40 cm!
jag är supertrött efter skolan och på kvällarna för att jag har dubbla träningar och sedan går jag hem, och det tar 45 minuter.
Vi får inte riktigt kontakt med Footballs tränarna om när och var träningarna är, så de är inte säkert att jag börjar träna imorgon ! :( vi ringer och lämnar ett meddelande varje kväll men dom ringer aldrig tillbaka.
nu ska jag gå och lägga mig (21:02) för är suupertrött!

Peace

 


Kommentarer
Postat av: Linus

Coachen vet inte vad han går miste om!

2009-09-16 @ 15:30:12
Postat av: Gustav

eller hur, här sitter den nya Tom Brady och dom bara skiter i mig?

2009-09-17 @ 00:52:32
Postat av: Linus

Kan inte förstå det! Bästa RBn i hela Kanada;)

2009-09-18 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0