Thanks giving!

Äntligen helg! har varit väldigt dålig på att gå och lägga mig på kvällarana denna vecka! Denna helgen kommer vara galet nice, football träning, football match, thanks giving, ledig på måndag från skolan och på tisdag fyller jag år! :) så på tisdag är de bara 365 dagar tills jag kan ta körkort! :D
 Förra matchen fick jag starta! (och vi vann!) är med i "speciall team" så är med i punt team och kick off return (kor). Jag hoppas på att jag får spela i helgen också, har gjort en bra vecka när de gäller football. Så jag kan ju bara be till gud om att få spela lite receiver! hade varit fruktansvärt skoj om jag fick chansen!
Idag fick jag reda på att jag kommer flytta till min nästa familj den 7 september. Och jag blev erbjuden idag att få äta thanks giving middag med min nästa familj på söndag efter matchen!
Nu ska jag ladda ner lite musik till mobilen, har ingen musik på mobilen och de är sjukttråkigt att inte ha musik på matten.. :P
Hörs på söndag kväll eller måndag!

 pusshaj


Kommentarer
Postat av: Gustav

November * istället för september

2009-10-10 @ 09:23:27
Postat av: josse

du är sämst :)

2009-10-10 @ 22:56:40
Postat av: linn

svar: haha det är ju så det är här hemma, men vi saknar dig såklart och ser fram emot när du också kan vara med oss igen :D

2009-10-12 @ 15:50:56
Postat av: kevv

Gurra du verkar ha det fett på footballen, men snälla snälla snälla blanda inte in någon icke existerande gud i detta, har försökt förklara för chrille hela dagen om att det inte är rimligt med en gud...

2009-10-12 @ 22:53:45
Postat av: Anonym

Gurra du verkar ha det fett på footballen, men snälla snälla snälla blanda inte in någon icke existerande gud i detta, har försökt förklara för chrille hela dagen om att det inte är rimligt med en gud...

2009-10-12 @ 22:54:02
Postat av: Gustav

kevin, är du full? :O

2009-10-13 @ 06:55:49
Postat av: Familjen Hugosson

Stort GRATTIS på födelsedagen från hela familjen Hugosson!!!

2009-10-13 @ 16:23:13
Postat av: Michael Saxell

Hallå Gustav!! Följer din blogg med spänning och är oerhört glad att vi nu har ytterligare en BC:are i vår Ystadfamilj!! Kanske kan vi ha ett korplag BC mot klabbet. Ola får va med oss - Portland är nära nock!! Visst är BC beautiful uta' bara helvete?!?! Låter som om du hamnat på rätt ställe, eller?! STOOOOOR födelsedagskram från Michael och Jennifer Saxell P.S. Jag kommer över till OS med Aaron och då fyller Jennifers mamma 80 år i Comox. Då är du välkommen på fest?! 15/2 fyller hon år. Vi kan höras längre fram om detaljerna...

2009-10-13 @ 17:39:32
Postat av: fam. witting

Hej Gurra

GRATTIS på 17-årsdagen.

Ha en riktig go dag.

Trevlig blogg, Ser att Du trivs o har det gott.

All the best

Ingrid, Ulf o Victor

2009-10-14 @ 08:02:47
Postat av: fam. witting

Hej Gurra

Grattis på 17 årsdagen.

ha det riktigt gott

Ingrid Ulf o victor

2009-10-14 @ 08:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0