Har jag gått och blivit ett svin?

Hemma från skolan idag så tänkte jag att jag kan blogga lite!
Vad är felet på mig? Varför blir jag bara sjuk i detta landet?!
Matchen i söndags gick ialla fall kanon, vi vamm med typ 15! jag spelade inte i och med min hjärnskakning, var sjuukt sugen på att spela! Igår på träningen så ville Coach Hugi att jag skulle spela Outside linebacker!! blev superpaff när han ville att jag skulle spela där!  Så på matchen nu på söndag kommer jag förmodligen spela både WR och Outside linebacker! Super skoj! ( om jag blir frisk tills dess). Annars Funkar allt som de ska! Nu är de inte långt kvar tills California trip! Jag längtar sjukt mycket, ska bli fruktansvärt skoj! Men kan tycka att de är lite konsigt att jag inte kommer träffa Oscar när jag är i california, han är för norr än var vi kommer vara :(

bilder från matchen kommer lite senare idag, efter jag har sovit en stund nu på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0