Whistler here I come!

Tro de eller ej, men jag ska till Vancouver och Whistler! Det ska bli så otroligt skoj att få prova min nya utrustning och att de är i Whistler är ju bara galet!
Bud & Beas son kommer hem från Holland och han landar i Vancouver, medans dom träffar honom så åker jag och buds dotters man ( har inte full koll om han är de) till Whistler och visar hur skidor ska åkas! ;) 

Idag på nyheterna så sa dom att de skulle vara 2+ nere i byn, men toppen är 3000 feet up, och dom började tveka lite på att Bryan inte vill åka! :S :( MEN, om de inte blir av så får vi glida runt i Vancouver istället. Och de är ju inte helt fel de heller! :D massa shopping! :D
här är en pistkarta på whister, de är berget till vänster.
http://www.whistleroutfitters.com/maps/trail_map_whistler_blackcomb.jpg
Ps. jag måste säga att ni är nästan sämre på att kommentera än vad jag är på att blogga! ( förutom du Filip) =)
Ha det bäst medans jag är i Whistler med rekord mycket snö på! :D pusshaaj

Kommentarer
Postat av: kevv

Jag tycker jag kommenterar ofta :O :(

btw din skidutrustning är bara galet snygg :D

2009-11-26 @ 22:14:26
Postat av: Filip

Jag gillar att dina pjäxor inte passade!

2009-11-29 @ 20:51:53
Postat av: Gustav

Vrf gör du de sär? :P

2009-11-30 @ 01:56:45
Postat av: c

hej

2009-11-30 @ 17:10:13
Postat av: Michael S

Whoa!! Whistler måste varit underbart!! Vancouver som andra alt. är inte heller fel. Om du är tillbaka där, så gå till Sushi Sushi på Broadway och hälsa från mig(om det är ägarinna-damen som står bakom disken)...

Kommer själv över för OS i feb.

Höres!!

xxoo

M

2009-12-03 @ 07:26:26
Postat av: fam. witting

Hej Gurra



kul o läsa din blogg.

Kollade pistkartan, verkar vara som

Vipiteno, samma tuffa , svarta pister !

Ha ett gott slut o gott nytt År.



ingrid o Ulf

2009-12-30 @ 08:25:14
Postat av: Oscar

Nä nu får du fan se till o blogga karr!

2010-01-12 @ 08:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0