Sjuk?

Jag tror att jag håller på bli sjuk, har bloggat tre dagar i rad nu!? vad har hänt med mig?

Idag bloggar jag enbart för jag är så fruuuktansvärt glad! Har precis kommit hem från "sport Traders" som är en sport affär här i stan (kan vara världens bästa sport-affär). Men i alla fall, JAG HAR PRECIS BESTÄLLT MINA SKIDOR OCH PJÄXOR! ni förstår inte hur glad jag är! Dom kommer ligga och vänta på mig när jag kommer hem från Kalifornia! Kan tyvärr inte hitta bild på skidorna så ni får länkar istället på mina extremt fräsiga skidor! :D

här är skidorna: http://www.head.com/ski/ski.php?region=ce&tag=park_pipe&id=2078

och här är pjäxorna: http://www.head.com/ski/boots.php?region=ce&tag=park_pipe&id=2152

LIVET LEKER!

 

Tror inte att jag kommer blogga innan söndag, för då kommer jag lägga upp bilder på det nya rummet. Jag kommer ha ett stort rum och ett eget badrum med dusch heeelt själv! SCHTEK!

 

Hejdå från världens lyckligaste Gustav! :)

 



Kommentarer
Postat av: mathilda

se upp i backen ;D kul att höra att allt är bra :D

2009-11-04 @ 18:00:27
Postat av: kevv

Du verkar ha det riktigt gitt, otroligt snygga skidor med anade att du skulle köpa dem efter att ha visat dem. SAKNAR DIG :'( <3

2009-11-04 @ 20:27:14
Postat av: Gustav

Ja just nu så är allt på topp! :D miss u 2!

2009-11-04 @ 23:44:45
Postat av: elina

gryyyymt gustav :D

2009-11-05 @ 10:25:48
Postat av: Don c

riktigt feta skidor! jag vet en som kommer ha fede stånd när han åker skidor iallafall ;) <3

2009-11-05 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0