New house

Tjaa!
som ni säkert vet har jag bytat till min andra familj av fyra. Dom jag bor hos nu heter Bud & Bea Fultons, dom är runt 70 år har ett stort hus, familjen har en lägenhet i centrala Whistler, reser mycket, väldigt snälla, har haft ca 10 andra utbytes studenter i deras hus och jag bor i ett nice rum ( har dock inte lika skön säng som Dowsetts). Har inte mycket mer att säga om dem för jag har bara bott här i 24 timmar..
Matchen gick åt skogen i helgen, vi fick rååå pisk tror de slutade med 40 något - o till dom.. :( lite tråkigt i och med de är min sista football match, förmodligen i hela mitt liv! men fick äntligen sätta några sköna tacklingar och blocks! =)
På onsdag smäler de! blir hämtad 13 00, kör bil ner till Sydney ( nära Victoria ) och sedan tar vi flyget till CA på torsdags morronen. här kommer planeringen för CA tripen ( orkar inte översätta ):

November 13 Friday

Disneyland opens 8:00 AM –Disneyland closes at 12 AM. California Adventure open 10 AM-9 PM. Downtown Disney hours vary by store. Parade, Fireworks!

November 14 Saturday

Tour Bus from Hotel to Universal Studios; all day at Universal Studios; bus to hotel. Third day of Disney pass, California Adventures open until 9 PM. Disneyland open until 12 AM. Downtown Disney hours vary by store. Parade, Fireworks!

November 15 Sunday

Tour bus to Knott’s Berry Farm Theme Park; return to hotel at 6 PM. Pizza and Pool Party at the Carousel Hotel Swimming Pool. Pack for return home.

November 16 Monday

Bus Tour of Hollywood, Walk of Stars, Beverly Hills and Santa Monica Beach and stop for shopping and lunch. Continue to Los Angeles Airport. Return to SeaTac and Victoria.

 

Mamma, här är min nya adress: 6722 lakes road ( Bud & Bea Fultons). Nästa gång ni skickar ngt, kan ni trycka ner en handboll då? =)

 

Här är lite bilder från helgen och mitt rum:

 

This is what happends when the goose is loose ( Dom kallar mig goose i laget. och coach Hoffman skriker alltid " the goose is loose" när jag har bollen) :P
Här snackar vi tight ass eeh ;) haha
Inte den bästa bilden, men bättre än inget :)
hmm, de var ngt mer jag skulle skriva, men kommer inte på de.. När jag kommer på de så skiver jag de :)
Det blir KANSKE  en daglig uppdatering från Cali trip, KANSKE!
haajpo

Kommentarer
Postat av: filip

Det är i högersängen töserna sover? Ha det fett i LA!

2009-11-10 @ 22:44:23
Postat av: Gustav

jag sover i högersängen ;) tack :D

2009-11-11 @ 00:41:32
Postat av: Anonym

Töserna i högersängen alltså och pågarna till vänster, chillarn!

2009-11-11 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0