Helg!

Ooh vad jag trivs här och i skolan! allt är super skoj, speciellt skolan! Varför har man inte så här roliga klasser hemma? P.E:n är superrolig, har idrott med grade 10, 11 och 12 så de är superroligt. Och då ska vi inte snacka om Rugbyn, har världens skönaste tränare, Mr Skene. Har spelat som PRO, har varit head coach för damernas a-landslag i rugby, och just nu är han assisterande tränare för något av damernas landslag! I Auto tech klass har jag Mr Geoth eller som vi kallar honom Mr G ;) idag började jag och två andra killar på en labb, att plocka sönder en motor i så små delar vi kan. Och sen ska vi sätta ihop den igen ( om vi lyckas blir jag förvånad). Och i matten räknar vi bara, inte så roligt om vi säger så..
På tal om något helt annant. Igår när jag gick hem från skolan så gick jag förbi en 10-åring som frågade om jag var bög!? så svarade jag så klart nä och frågade varför han frågade de, så svarade han att jag såg ut som de... hahaha :P
Nu ska jag gå upp och värma mitt tandskydd, för de är ju första footballs träningen imorron. Och gissa om jag är taggad ? :D
Hörs imorron efter träningen!

KyssN


Här har ni mig om ett par år! ( Tom Brady, världens bästa QB!) 


Kommentarer
Postat av: LiveFromSwitzerland

Ska du bli Tom Brady om några år? Hur ska det gå till? :o

2009-09-19 @ 13:51:03
Postat av: Gustav

Har du också skaffat en blogg din noob? :P

lätt, de kommer vara fullpackat med "jägare" på träningen ikv från NFL! ;) hahaha

2009-09-19 @ 19:12:59
Postat av: Filip

Haha, jag som lejt tioåringen

2009-09-20 @ 01:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0