COWICHAN BULLDOGS!

Har precis kommit hem ifrån football träningen! tränade inte, kollade bara och fyllde i papper. Men på lördag smäller de! De är precis som på film, man tränar när de e knallsvart och där är stora strålkastare som lyser upp planen och såg precis ut som på film när man stod och kollade på! De verkar vara ett härligt gäng som tränar, alla var väldigt nyfikna vem jag var och om jag skulle börja spela och om jag hade spelat innan.
Just nu är jag såååå glad och har precis provat alla skydd. Nej kevin, de är inte många.. (axelskydd, hjälm och byxor med skydd får framsida lår och för knäna.
Nu ska jag gå och försöka sova, kommer nog drömma om football!

Sov gott och ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: kevv

haha, men tandskydd då, det hat till och med hedfors nu. ;D

ganska mycket skydd är det iaf? inte ryggskydd?

2009-09-17 @ 23:15:26
Postat av: Gustav

men de är inte ett riktigt skydd..

jag tror att svenne har mer skydd än vad football spelare har.. :P

2009-09-18 @ 01:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0