Bilder!

jag känner att jag har varit väääldigt dålig på att blogga och lägga upp bilder! så denna gången får ni massa bilder och lite text!
Håll i er för här kommer dom:


Nora och Andrew


Här har vi tre av mina 4 familjer jag ska bo hos!
Detta var lite bilder från grillningen hemma hos oss den 12 september. här kommer bilder från vandrigen i helgen med Bryan Bass


Här är otroligt vackert som ni kan se!




som jag sa till oscar, jag lägger upp så många bilder jag kan innan de klyddar.. så de går inte att lägga upp fler för tillfället. kommer bilder på torsdagkväll, har träning imorron så hinner inte lägga upp då

haajhaaj

Kommentarer
Postat av: Filip

Helvete i berget vad fint det är! Du bara glider Gustav...

2009-09-30 @ 23:48:39
Postat av: Gustav

Glider? jag sliter som ett djur hela veckan! jag har över 19 timmar träning i veckan sen plus match ;) but i like it!

2009-10-01 @ 00:43:09
Postat av: Boel

Vilken fin bild!!!

2009-10-01 @ 22:32:51
Postat av: elina

FINA bilder!!

2009-10-03 @ 02:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0