Smisk!

vilken helg! i fredags tog jag de bar lungt hemma efter en jobbig vecka i skolan.
 och i lördags var de 2 timmar och 45 minuters träning!! efter träningen var de en fantaksikt god thanks giving dinner! igår spelade vi match mot Nanaimo och förlorade, eller nä vi förlorade inte, vi fick smisk! 55 - 0! Nanaimo är obesegrede hela denna säsongen! men jag fick spela speciall team och receiver!! jag fick inget pass , men gjorde sen en kille fick smaka gräs i allafall! :D Coach tycker i alalfall att jag har bra händer, kan nog vara pga handbollen! :D efter matchen så var de hem och duscha och sedan sticka på nästa thanks giving dinner! de var hemma hos min nästa familj, bud and be faultons. jag blev även inbjuden på en skidresa i whistler i vinter, för deras barns har en stuga där! (fick även en katalog med stugor i så vi kan köpa en pappa! :D där fanns en stuga för 8 miljoner Kanadensiska dollar, och dollarn står i 6,7 kr!)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att handlat mat för nu på kvällen så hade vi en faaaaaantastisk fundue middag! vi hade olja (vanlig) ost, och choklad som dessert! nu har jag bugaspräng kan jag lova!
Har nog glömt att berätta för er att förra veckan var jag och såg Kanada - USA i damhockey! rätt ball faktsikt, dom bästa lagen i världen. Plus att de va ett stort slagsmål i slutet för att Kanada vann med 3 - 1!
De är inte alltid man blir 17 tvågånger i sitt liv, jag blir a allafall! är 17 just i svensk tid, och blir de igen om ett par timmar i Kanada! :D
här kommer lite bilder från förra helgen och denna!:


Kanada i vitt och US AND A  i blått!


Bästa på hela matchem, slagsmål!

Här kommer lite bilder från Senaste matchen.





böghög?




NFL fångst på den asså! riktigt sjuk!

Sidan har inte funkat, därför de är lite sent....

Kommentarer
Postat av: Louise

haha min skola och din skola har samma skolfärger!! Våra football uniformer ser ut exakt lika dant!

2009-10-16 @ 02:37:55
URL: http://utbytesstudent.se/louise
Postat av: Gustav

nice :D skulle tro att vi piskar er ;) haha skoja :P

2009-10-16 @ 02:55:07
Postat av: Erik youur cousin! :D

Hehe, vilka hejar du på? USA eller Canada? :P

Canada FTW :D

2009-11-08 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0