Halloween

Jag vet att jag har blivit väldigt dålig på att blogga! Men som sagt, jag känner att jag har bättre och roligare saker för mig just nu!

Igår var jag på Halloween fest, inte super lyckad fest får jag säga. Polisen kom och stängde ner festen för grannarna hade ringt och sagt att vi var för högljudda. Men jag hade en trevlig fest i alla fall!

just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12:40 för då är de samling till matchen. Vinner vi denna matchen så är vi med i play off!

Till helgen bytar jag familj, har haft en väldigt bra tid här hos familjen Dowsetts! Allting har fungerat jättebra och har inte varit några problem alls!

Min nästa familj är Bud och Bea Fultons, jag tror de är den bästa familjen att bo med under vintern. jag har redan blivit med bjuden på en skidresa med dom och tror jag kommer få att åka till Whistler med dom också!

Nu är de inte långt kvar tills jag är i California och schteker! de ska bli fruktansvärt roligt att få träffa alla utbytes studenter igen och få komma till värme!

 

Nä nu ska jag gå och fixa skydden och packa till matchen!

 

cya!

 



Kommentarer
Postat av: hanna

GUSTAV, VAR ÄR BILDERNA PÅ ALLA HALLOWEEN-UTKLÄDNADERNA?? JAG VILL SE :D

2009-11-02 @ 00:55:26
Postat av: Gustav

asså måste tyvärr säga att dom inte riktigt finns.. :(

2009-11-02 @ 03:28:25
Postat av: LINN

NU BLIR JAG BESVIKEN GUSTAV :( HIHI

2009-11-02 @ 16:24:07
Postat av: Don christersson

Hann du ble foll innan polisen kom? ;)

2009-11-02 @ 16:32:55
Postat av: Gustav

L: man kan ju inte ha med kameran överallt :p

C: tror du jag bryter ett av mina D? :O :p

2009-11-02 @ 23:55:28
Postat av: Don C

nej, det skulle du aldrig göra! AE

2009-11-04 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0