Blandat

Jag var lite trött igår och fick inte med allt jag skulle ha skrivit och bilderna glömde jag också. Aja, här kommer slumpen:

Halloween var riktigt galet, folk gick runt på stan med dräkter, folk som jobbade i mataffärer, bensinstationer, små butiker var utklädda! De är inte riktigt som hemma, alla var supertaggade på halloweenfesterna.

I lördags var OS facklan i Duncan! Jag tycker faktiskt att de är ganska coolt! självklart var jag där med min kamera och fotade! det var tusentals människor nere i stan och skulle kolla på facklan och där var aktiviteter för knattarna också.

Det blev ingen match igår, det andra laget kunde inte få ihop ett lag (hangover?) så de innebär att vi är i play offs!

Och de är ju faktiskt ganska nice! Men jag var riktigt taggad på att spela match, solen sken och de var faktiskt riktigt schtek igår! Coach Rory snackade med mig efter träningen och sa att jag skulle få spela receiver den matchen. Kan sätta pengar på att det kommer regna nästa match och jag får chansen igen!

Nu har jag inte mycket mer att berätta än att jag längtar tills California!

 


Här kommer lite bilder från helgen:
En bild med mitt nya objektiv, bulldogs i rött..
Sebastian och Mr Glass. Mr Glass är min P.E lärare och är även coach för killarnas rugbylag
Mr Skene, min rugby lärare. Coach för Kanadas dam landslag i rugby och har spelat som semi pro här i kanada!
Luke Mclaren, my buddy från football laget och spelar rugby med honom också.
Cowichan i grönt!

Kommentarer
Postat av: LINN

FINA BILDER GUSTAV :D hoppas vi snart får se fler <3

2009-11-03 @ 21:30:11
Postat av: filip

Ser nice ut, som sagt fina bilder. När åker ni till Kalifornien?

2009-11-03 @ 23:36:35
Postat av: Gustav

tack :)

de kommer komma MASSA bilder från Ca tripen! och jag åker den 11 kommer hem den 16 november :)

2009-11-04 @ 00:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0