Torsdag

Hallåeller!

Idag har jag inte gjort jättemycket mer än att snackat med kompisar och laddat ner filmen Space Jam. Den ska jag se ikväll. Scott ringde innan idag och vi ska fixa ett bankkonto imorron. Efter de så ska vi åka ut med hans båt och plocka upp hans räkburar, eller hur man fiskar räkor. Och sedan ska jag hem till honom och äta  middag, färska räkor ( de kommer bli lite kul för att jag tycker inte om räkor..). Nu ska jag gå och se Space Jam!
Kommer ett nytt inlägg imorron när jag kommer hem ifrån middagen hos Scott.

Peace


Kommentarer
Postat av: Johan

Du äter ju allt säger du? ;)

2009-08-28 @ 12:37:26
Postat av: Amelie Liedberg

oh, Hoppas du har det bra Gustav. Har läst igenmom hela din blogg nu och herregud vad spännande allting låter. Ha det fint. Kramar

2009-08-29 @ 12:36:23
Postat av: Gustav

jag äter räker iaf ;) dom va sjultgooda :D

ja jag har de kanon Amelie! :D hälsa hem! :D

2009-08-29 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0