Ready for take off!

Hej mina kära bloggläsare! Idag har jag sagt hej då till lilla ystad och tagit de första klivet in i den stora världen och sitter just nu i Stockholm på mitt hotellrum och schteker! Imorron är den stora dagen för då hoppar jag på planet som först tar mig till Chicago som tar 9 timmar och sen tar jag flyget till Vancouver som tar 4 timmar och sedan hoppar jag på de sista planet som tar mig över till  Vancouver Island och staden Victoria och där kommer min familj stå och vänta på mig! Sen har jag bara en timmes bilfärd hem till mitt nya hem!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Herregud gustav. Jag önskar dig all lycka, hela familjen hälsar! Du kommer få det helt underbart vännen. Vi hörs, kramar Amelie

2009-08-12 @ 23:27:59
Postat av: elina

du får ha det så jätte bra o ta hand om dig! :)

2009-08-13 @ 06:04:23
Postat av: Ogge

Är faktiskt smått avundsjuk på dig att du får uppleva något sånt. Hur som helst så får du ha det nice! Ha det jävligt kul nu för en sådan chans får man bara en gång! (:

2009-08-14 @ 16:40:34
Postat av: Gustav H

Taack :D

2009-08-14 @ 23:04:48
Postat av: Din kusin Erik

"Sen har jag bara en timmes färd till mitt nya hem"



Vad menar du? Ska du flytta till Canada? :P

2009-08-16 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0