Random pictures


Tja! Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och handlat mat med Andrew, först körde vi till ett ställe och köpte massa saker där, sen körde vi hem och lämnade de. Och sedan åkte vi ner till en annan affär, bara för att en del saker var billigare.. I stället för att åka till affären ett par gånger i veckan så köper man ALLT i början av veckan och har de hela vecka.

Nu ska jag sova, hörs sen

Kanadensisk glassbil
 
Schtek :D

De har varit många som har undrat hur mycket kläder och SÅNT jag har med mig. Precis lagom, fick ha med mig 46 kilo och jag hade med mig 42


 


Kommentarer
Postat av: kevv

kläderna du har med dig väger alltså mer än din kroppsvikt?

2009-08-24 @ 12:00:10
Postat av: Oscar

Hahaha Gustav "sparrisen" Hugoson =)



men du... det är mitt rum!! vad gjorde du där inne? :P

2009-08-24 @ 19:33:13
Postat av: Gustav

Var har du fått de ifårn kevin? :O jag väger mer än 40 kilo...

För att där va bra med plats oscar ;)

2009-08-24 @ 22:14:31
Postat av: Filip

Skulle precis ställa samma fråga som Oscar

2009-08-29 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0