Nanaimo

Nu har flera av mina bloggläsare klagat att jag inte har skrivit på ett tag, så här kommer det!
Idag har Nora, Andrew och jag varit i Nanaimo och gått en runda nere vid vattnet, snackat och ätit lunch nere vid hamnen. Vi hade de supermysigt och riktigt stekigt väder! När vi hade ätit klart så åkte vi till Vancouver Islands största shopping - center. När Nora skulle köpa parfym så passade jag på att gå runt lite och checka läget, och jag blev helt paff när jag såg att dom hade mitt wax!  Har inte sett de någon annanstans mer än på Point i ystad, så mamma du behöver inte skicka något wax! :)
 Chris kunde inte vara med idag för att han jobbade.
 här kommer lite bilder från idag:


  
Som ni kanske ser så är de inte så stor skillnad från US and A

De kom och flög såna här plan hela tiden. (Ganska coolt faktiskt)

Kanadas, British Columbias och US and A:s flagga

Inkommande flygplan


Kommentarer
Postat av: Filip

Du Gustav, Ser jävligt fint ut och så. Fan det var vekligen som jag trodde, kunde varit i Stockholms skärgård:D

2009-08-23 @ 12:24:01
Postat av: Gustav

Ja här är väldigt vackert! men jag vet inte om de ser ut i stockholms skärgård, där är liksom inga berg eller något sånt :p

2009-08-23 @ 19:23:05
Postat av: Anonym

Ser sjukt skönt ut! Riktigt bra bilder med nya kameran :D

2009-08-23 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0