Inget att göra..

Nu kom Nora och Christoffer precis hem från jobbet. Nora jobbar på någon bank nere i stan och Christoffer jobbar på McDonalds. Idag har jag varit på mitt första Rotary möte i Kanada, dom presenterade mig ganska snabbt, sen tackade jag så mycket för att jag har fått komma och sedan gav jag dom mina presenter. Nu ska jag gå ut och hjälpa till med maten hade jag tänkt!

Peace!



Kanada gänget



Oscar och Henrik



Welcome to Chicago !



Informations mötet på kvällen innan dagen D, här är vi alla 36 samlade :D



Wahlgren är alltid lika söt:)



Lissie :D



Är inte Christoffer föör söt? :D


Kommentarer
Postat av: elina

bloggandet går ju hur bra som helst guustav! roligt att läsa om hur du har det, ännu roligare med bilder :-D

2009-08-18 @ 10:25:23
Postat av: Gustav

hur bra som helst skulle jag inte säga, men de är lite skoj faktsikt :P

2009-08-18 @ 20:11:20
Postat av: Mathilda

vad var det vi sa gustav ;) det ar kul med blogg :D (Y)

2009-08-22 @ 20:56:33
Postat av: Anton

snygg

2009-09-03 @ 04:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0