Deadliest Catch

Tjaa!

Orkade inte göra ett inlägg igår kväll efter att jag kom hem från en supertrevlig dag/kväll hos Scott.
Som sagt, vi åkte ut med hans lilla båt och drog upp två "burar". I den första var där 0 räkor, men i den andra ”buren” var där 70 st! För första gången i mitt liv tyckte jag de va gott med räkor!!
Igår bröt jag mitt första D de var drive D:et, Scott orkade inte köra båten så jag fick köra den både dit och hem! För er som inte vet så har jag fyra D jag måste följa, Drink, Drive, Date och Drugs och jag bröt drive D:et igår. Nu ska jag gå och snacka med Nora och Andrew om vad vi ska göra idag!

Hörs senare idag!

(Hur kunde YIF förlora över IFK idag!?)


Nästan lika stor maskin som i Deadliest Catch! ;)

Här är vår enorma fångst..


Kommentarer
Postat av: Filip

Deadliest Catch!!!

Vadå date, får man inte dejta? Är det någon form av koncentrationår du är på?

2009-08-29 @ 20:53:59
Postat av: hampus

Jag va inte med det va därför vi förlorade ;)

2009-08-29 @ 21:24:41
Postat av: Gustav

Asså dom vill inte att jag skaffar mig en flickväm för då tror dom att jag bara kommer hålla mig till henne och inte skaffa andra kompisar.. :P

2009-08-29 @ 23:09:39
Postat av: Thulle

frågan e var ska yif värva från nu?

2009-08-30 @ 18:27:08
Postat av: Linus

för gustav hugoson inte var på plan!

2009-08-30 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0