Cowichan Bay

Tja!
Idag var jag och Chris i Cowichen Bay. Nora körde ner oss dit. Vi åt vi lunch och gick runt och tog de chill, de var ganska trevligt faktiskt! Som ni kanske ser på bilderna så är här väldigt vackert!  
Vi kom precis hem ifrån Noras mammas kalas, hon fyller 89 år idag! Nora är från Finland så hennes mamma snackar nästan bara finska. Så Andrew, Chris och jag satt som tre frågetecken när dom snackade finska.
Margit ringde innan idag ( en av mina andra "mammor") och frågade om jag vill hänga med och bada med henne och hennes son imorron, och självklart så sa jag ja! De ska bli lite skoj för de är inte mer än 15 grader i vatten så vi får så hur mycket badande de blir.
denna veckan kommer bli roligare för att det kommer hända mer, jag ska bada imorron,ska till banken i veckan med Scott och till helgen ska vi grilla hos Noras mamma/bror ( dom är grannar)
hörs imorron!

See yaa





Detta är chris dröm att bo i....



Här skulle man haft en döllig vattenskoter ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan köra one-touch med honom om där finns en brygga och visa den enormous skills!

2009-08-26 @ 18:08:32
Postat av: Hampus

Det skulle du fan haft !!

2009-08-27 @ 02:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0