Cobbel Hill fair

Hallåja!
Idag har varit en skojig dag, de har hänt ganska mycket! Dagen började med att jag och Andrew åkte iväg och handlade mat, och sedan packade vi upp den och han tog en öl. Sedan åkte vi till Cobbel hill fair och kollade djur. Mycket konstigt folk, de var jag, Andrew och en massa barnfamiljer och en jäkla massa ynnor! Jag har gjort roligare saker i mitt liv, men de är bättre att jag kommer ut och ser så mycket som möjligt innan skolan börjar för sen kommer allt gå i 190! När vi kom hem därifrån så satte vi oss utomhus och dom tog varsitt glas vin, och jag tog ett glas juice. Sedan började vi på maten, de bjöds på hamburgare med majskolv och ett glas wasser. Efter maten gick vi in och satte på filmen Madagascar escape 2 Africa, som är sjukt skojig! Nu ska denna svensk sova, gonatt!
Jag håller tummarna för er grabbar, se till att vinna Ystad Open!  

Varför har vi inte afro-chickens hemma?


John Deere is the shit! ;)


Muuuuuuuuuuuu


Här har man inte hundtävling utan här har man gettävling


Oscar ville gärna att jag la upp en bild på honom.. ;)


Kommentarer
Postat av: elina

hahahah söt afro-chicken!!

2009-08-30 @ 10:07:53
Postat av: hanna

tänkte precis som elina, hahahaha afro-chicken :D

2009-08-30 @ 11:15:54
URL: http://hannalina.blogg.se/
Postat av: Filip

Ofta du drack juice, andra D't brutet!

2009-08-30 @ 16:21:26
Postat av: c

juice är för bögar gusten, knäpp en bertil nu.

2009-08-30 @ 23:38:01
Postat av: Gustav

Kan de va Chirs? ;) haha :D

2009-08-31 @ 06:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0