Chill

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på film. När man inte gör så mycket på dagarna så blir de att man börjar tänka på er där hemma och speciellt handbollen. Jag har inte tränat på hur länge som helst, mer än 100 situps och 50 armhävningar varje dag. Jag längtar tills nästa vecka då jag ska skrivas in på skolan och då ska jag även kolla vad skolan erbjuder för sporter. Jag hoppas verkligen på att jag får börja på football, de hade varit riktigt ball! Att få tillbaka känslan när man tar på sig hjälmen och sen bara köttar ner dom andra!
Nu ska jag gå upp och se om Andrew har kommit hem från jobbet!


Peace

Kommentarer
Postat av: Johan

Kötta ner de andra? Du som är så liten kommer inte kunna tackla omkull någon ;)

hehehhehehehehehhehehe

2009-08-21 @ 13:05:53
Postat av: Gustav

Okey, men ja tar dig hela tid ju? dom kan inte vara såå mycket större än dig... ;)

2009-08-21 @ 19:20:56
Postat av: Anonym

va inte otrogen!

2009-08-21 @ 23:48:14
Postat av: ogge

är stolt över dig, börja på football så hyllar jag dig med en fin fest när du kommer hem igen! :)

2009-08-24 @ 23:46:10
Postat av: Gustav

De hade varit något ogge! haha :D

2009-08-26 @ 01:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0