Chemainus

Idag var jag och Christoffer nere i stan och kollade vilka sporter jag kan börja på. Här är faktiskt ganska många som jag skulle kunna tänka mig t.ex. badminton, tennis, ishockey eller football.  Christoffer visade även mig runt hela stan, vi va ute och gick i över två timmar i 30 graders värme och knall blå himmel. Sen när vi kom så åkte vi till Chemainus och åt kvälls mat och kollade på stan. Nora växte upp i där. Chemainus är en gammal indian stad, eller nästan alla städer här är gammla indianstäder.Just nu sitter jag och Chris i tv-rummet och kollar på  filmen Wanted.
Här är lite bilder från idag.

Jag och en av dom mest kända målningar i stan

 Whistlerligger i bergen långt borta

Me und Chris


Kommentarer
Postat av: Johan H

"....skulle kunna tänka mig t.ex. badminton, tennis, ishockey eller fotball."



Hahha, badminton och fotboll? Bättre du gör något du är bra på :p Spela hockey så du kan kötta folk istället!

2009-08-19 @ 11:05:29
Postat av: Filip

Ser jävligt fint ut, men Gustav: Stavningen vafan

2009-08-19 @ 16:45:48
Postat av: Anonym

Johan där står fotball, och de är inte soccer ;)

Vad har jag nu stavat fel på? :P

2009-08-19 @ 18:27:13
Postat av: Filip

Då ska du nog skriva football

2009-08-20 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0