Äntligen hemma!

Nu har jag äntligen kommit fram och ska börja packa upp mina väskor nu och sen bara ta det lugnt hela dagen. Är ganska trött efter att ha varit vaken i 30 timmar igår, seegt! Kanada verkar bra. De bästa med Kanada är nog att dom har meter, millimeter, centimeter, kilo och km/h, så slipper jag räkna om de varje gång man snackar om sträckor eller något! Igår när jag åkte hem från flygplatsen så sa min "bror" så här i bilen, " I am a total geek" , och de va kanske inte de bästa han kunde säga när jag hade träffat honom i en halvtimme!  Nu ska jag packa upp mina väskor, hörs senare!

See ya!


Kommentarer
Postat av: elina

haha, tur flygresan gick bra!

& smarting till "bror" du fått ;)

2009-08-15 @ 09:00:55
URL: http://eliinao.devote.se
Postat av: ariana

skönt att allt har gått bra! :)

haha ofta man bara säger så :P

2009-08-15 @ 11:15:21
URL: http://arianapavic.devote.se
Postat av: hanna

Hahahaha! skön kille

2009-08-15 @ 23:35:51
Postat av: Thulle

De låter ju bra:D

2009-08-16 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0