#57

Kom precis hem ifrån min första footballs träning här i Kanada! De var inte någon extremt rolig träning för att de är match imorron, vi gick igenom lite spel och fixade teknik. Jag har inte tränat football på 4 år, så jag kände mig ganska lost kan jag lova! men de var skoj att vara där och att jag kommer bli bättre och bättre för varje träning! :)
Imorron ringer klockan 07:00 för 08:15 går bussen för att ska vi ta färjan till "main land" och spela en match!! Dom sa att jag förmodligen inte kommer spela för att man måste ha något papper klart innan man får spela. Men om dom hinner få de klart så finns de chans för mig att spela. Jag skulle bli sjuktextremt förvånad om dom sätter in mig när jag inte har gjort en "riktigt" träning än. Men de ska bli riiktigt skoj att få hänga med och kolla på när dom spelar! Ju fortare jag kommer i laget ju roligare blir de!
Nu ska jag gå upp och fixa men mina byxor och packa väskan.
Hörs imorron när jag har kommit hem!

Take care!

 


Kommentarer
Postat av: ariana

sv: hihi :) eller hur!! redan 6 veckor? :D hoppas du har det jättebra, verkar så iaf! :D saknar dig <3

2009-09-23 @ 20:19:50
URL: http://arianapavic.blogg.se/
Postat av: Ogge

Är stolt över dig, fint med football! :)

2009-10-08 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0