Fooootball!

Ajajaj, just nu har jag nog väärldens största rövkaka! kan inte sitta på min vänstra sida av ballen! aja, kom precis hem ifrån den bästa football träningen ever! allt gick sjukt bra och hade riiiiktigt skoj! Jag träffade även en ny kille i laget som heter Tayler och halvt  dödade mig idag.. :P Luke i laget frågade mig idag om jag ville hänga med honom och hans kompisar till Victoria till helgen ( men verkade som på Nora att jag inte fick hänga med...) Till helgen har vi match mot våra "kompisar" från Nanaimo och de är bara 20 minuter med bli här ifrån. Sitter aldrig fel med ett litet derby ;)
I skolan rullar allt på som vanligt, imorron ska jag och den franska utbytesstudenten på lunch med en tjej som var utbytesstudent i Peru förra året!
Jag hoppas att jag får MASSA kommentarer för istället för att sova så bloggar jag för er tack vara Linn Eiman ;) hahaa
Nattinatti gott folk!

 
borde ha nummer 81 eller något sånt frääsigt ;)


Cowichan Bulldogs FTW!


Denna löjliga sak måste vi gå med runt nacken varje dag i skola, fast INGEN använder den! :P ( jag vet att jag ser extremt tjock ut på den bilden!:P)
Igår natt drömde jag att jag såg wahlgren komma körandes med en riktig bil, så sa han " ska inte Håkan hänga med" och direkt efter vaknade jag upp, och hade wahlgrens röst i huvudet! Jag blev riiiiiiiiiiktigt glad över att höra din röst! :D
natti

Kommentarer
Postat av: mathilda

ja uppdatera nu hela tiden gustav :D inte hittat ngn snygg tjej? ;) fast du får akta dig så du inte bryter mot dina D dock :P

2009-10-07 @ 17:19:42
URL: http://larssonmathilda.blogg.se/
Postat av: Filip

Hahaha, Gustav. Nora kan ju inte hindra dig från att hänga, that ain't right! Klart du ska till Victoria!!! Nu börjar jag sakna dig starkt din lille bög :( Manligt nummer förresten och hälsa tjejen puss från mig ;)

2009-10-07 @ 17:49:54
Postat av: linn eiman

HAHA auw du är så gullig att jag bara vill springa till canada och ge dig en stor bamse-kram!

2009-10-07 @ 19:20:59
Postat av: Gustav

M: Här är knappt några snygga, så nää!:P

F: De är inte Nora som säger nej, de är rotary...

L: jag tycker att ni borde komma över :D hade varit sjuuktball!

2009-10-07 @ 23:54:48
Postat av: Hampus

Haha vilken dröm den blir värklighet när du kommer hem :)

2009-10-08 @ 17:50:21
Postat av: Filip

VA? Det är ju samma sak som att typ Chad inte skulle få åka till malmö ju?! Fascister

2009-10-08 @ 19:12:26
Postat av: Gustav

H: om den blir wahlgren! :D

F: men de är så mycket lättare att resa i sverige än de är här! men ja.. fast dom skulle ändå inte dit denna helgen, de blev inställt:P

2009-10-09 @ 06:08:37
Postat av: Filip

Det är fittigt i alla fall!

2009-10-09 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0